Staðfest
8/10 Mjög gott
22. maí 2026
Väldigt fint och magiskt, men huset var väldigt gammalt och slitet vilket lite påverkade känslan på hotellrummet. Skärmarna i restaurangen för barnen fungerade inte och ingen i personalen kom fram och erbjöd hjälp eller sa att det var trasigt.
Frukosten var toppen och så även middagen. Utklädda sagofigurer kom förbi under frukosten och det var små gåvor till barnen hela tiden vilket trots allt gjorde det hela till en magisk plats.
Pernilla
Pernilla, 2 nætur/nátta ferð


















